Administratieve dienstverlening

Complex of relatief eenvoudig. Voor een MKB-bedrijf of een ZZP’er is het voeren van een gedegen administratie een van de vervelendste bijzaken. Een bijzaak waarin Administratiekantoor Welten zich al vele jaren een specialist mag noemen. Waarom? Omdat we samen met u kijken waar precies uw administratieve behoeften liggen. Wat kunt u zelf, wat wilt u graag zelf en waar kunnen wij adviseren en bijspringen?

Natuurlijk maken wij gebruik van de meest moderne digitale hulpmiddelen. Hierdoor heeft u altijd toegang tot uw eigen boekhouding en is er altijd een actuele back-up. Wij werken met programma’s zoals Exact Online en E-boekhouden. Uiteraard kijken we, samen met u, naar wat voor uw bedrijf en uw bedrijfsvoering het meest geschikte pakket en de meest geschikte werkwijze is.

"Maar ik werk nog met bonnetjes in een schoenendoos…"

Vele jaren geleden bestond de administratie van de meeste kleine ondernemers uit zo’n schoenendoos. Ook ondernemers die nog aan het begin van hun administratieproces staan, helpen wij graag. Kom maar op met die schoenendoos. Wij zijn er om u te helpen.

Wij verzorgen voor u:
  • Financiële administratie
  • Loonadministratie
  • Opzetten administratieve organisatie

Administratiekantoor Welten | Molenstraat 25 | 5751 LA Deurne | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. | Tel: 0493 326000 | BTW nummer 8016.26.766.B01

Designed by